Něco málo o fungování webu - co, proč a jak...
Jelikož každý blog je věnován nějakému pejskovi, tak i tento. Věnuji jej Betynce, pejskovi, který pro nás moc a moc znamenal a již několik let běhá po věčně zelených loukách psího nebe.Něco málo o fungování webu - co, proč a jak...
Jelikož každý blog je věnován nějakému pejskovi, tak i tento. Věnuji jej Betynce, pejskovi, který pro nás moc a moc znamenal a již několik let běhá po věčně zelených loukách psího nebe.Když jsme před půl rokem hledali nejvýhodnějšího operátora pro telefonování, vybrali jsme nakonec Vodafone. Bohužel tu nemáme právě nejlepší signál a bylo nám přislíbeno, že s tím "technici něco udělají".
Od té doby čas od času volám na klientskou podporu a připomínám, že signál máme slušný jen u okna nebo venku a že nám to dost komplikuje práci.
Včera jsem měl opět skoro hodinový rozhovor s pracovníkem klientské podpory Vodafonu a znovu na téma "co udělají s naším špatným signálem". Tentokrát se vyvíjel nadějně. Mezivýsledkem byl konečně souhlas, že nám pošlou repeater (krabička s anténou, která distribuuje zesílený signál po místnostech). Konečně pochopili, že potřebujeme telefonovat i jinak než s telefonem nalepeným na okně?
Ještě že jsem se nevinně zeptal, zda pošlou zesilovač signálu zadarmo. Prý ne, mohou jen na dobírku, referent ovšem ani nevěděl, kolik krabička stojí. Nakonec to našel - asi dvojnásobek obvyklé ceny.
Začali jsme tedy druhé kolo dohadování. Souhlasil s teorií, že je zvláštní, chtít nám prodat za předem neznámou cenu něco, co má zajistit funkčnost jejich služby. Prý mi do 24 hodin zavolá někdo kompetentní (číslo mi dát nemohl)....zmínil jsem i co děláme a kolik lidí bude na FB rádo sdílet naši referenci. Je sobota a zbývají mu asi tři hodiny .. tak jsem zvědavý :-) Počkám do pondělí.
Nedopadlo ... nikdo z Vodafone nezavolal, změškaný hovor také nemám. Jak jen najdu chviličku, znovu jim zavolám sám .
Zde si můžete stáhnout materiály pro propagaci:
Děkujeme :-)